Traind în Inimi

Mașina cu motor pe bază de apă

Dependența nostră de combustibilii fosili este probabil cel mai bun exemplu pentru început, dar există și o serie de alte exemple de explorat. Chiar și bătrânul George W. Bush este de acord că suntem dependenți de petrol. Suntem, de fapt, în aceeași situație ca un dependent de heroină. Precum un dependent de heroină vom face orice pentru a menține sursa din care provin drogurile.


Asemenea unui copil, putem atinge universul posibilităților infinite, şi o putem găsi pe cea care ne este de cel mai mare ajutor - de ce să nu alegem posibilitatea extrem de simplă de a transforma apa în energie?


În revista Spirit of Maat, ne-am axat în principal pe promovarea apei, apa în toate stările fizice, inclusiv apa de mare ca și combustibil pentru motoarele autoturismelor sau a oricărui motor cu combustie, şi de asemenea pentru nevoi de uz casnic precum încălzirea şi electricitatea. Luând în considerare nivelul în continuă creștere a oceanelor, am putea realiza acest lucru în câțiva ani, obținând doar rezultate pozitive până când se va ivi o varianta mai bună, ceea ce eu cred ca se va întâmpla.


Proiectul nostru original al mașinii consumatoare de apă a fost publicat în revista Spirit of Maat cu câțiva ani în urmă; chiar dacă aceasta a funcționat, nu a fost proiectat în detaliu pentru a rula un motor 100% cu apă, dar a fost un început care a făcut ca lumea să-şi îndrepte atenţia spre această posibilitate.


Această posibilitate însă nu a fost susținută de anumiți oameni falși, mincinoși răspândiți în comunitatea științifică. Ca răspuns la articolul nostru, mulți dintre voi ne-au scris, citând din cărți științifice din toată lumea, că este nevoie de mult mai multă energie pentru a rupe legătura dintre moleculele de oxigen și hidrogen existente în apă decât cantitatea de energie pe care o obținem din aceasta. Acest lucru, pur și simplu NU este adevărat, iar materialul care urmează vă va dovedi acest lucru fără nici o îndoială. Acesta nu este singurul neadevăr în fizica zilelor noastre, apropo - ceea ce scrie în cărţi nu dă roade întotdeauna.

Vizionați aceste clipuri video și decideți singuri.

1. De peste 30 de ani în Insulele Filipine sunt conduse peste 100 de autoturisme cu motor care consumă 100% apa de mare.
www.youtube.com/watch?v=UVhXrvCCILw

2. În Statele Unite a fost creat un automobil care consumă apă, astfel, folosind procesul de electroliză o maşină obișnuită poate rula peste 5 km cu doar 4 litri de apă. Vezi video Fox News de mai jos.
www.youtube.com/watch?v=6Rb_rDkwGnU

3. În Japonia s-a construit un automobil care funcţioneaza pe bază de apă 100% cu ajutorul unui motor electric. Sursa fiind Reuters. Acest lucru a fost anunţat în întreaga lume cu doar câteva săptămâni în urmă.
www.timesofmalta.com/articles/viewmedia/55175


Această mașină japoneză cu apă pur și simplu folosește un sistem de combustie pe bază de hidrogen, înlocuind rezervorul de presiune cu hidrogen cu o sursă de hidrogen generat din apă 100%. Este foarte simplu. Dar în același timp, una dintre cele mai mari probleme ale combustiei pe bază de hidrogen a fost eliminată (rezervorul de hidrogen sub presiune fiind foarte explozibil) facând din această mașină japoneză una dintre cele mai sigure inventate vreodată.


Chiar mai mult, priviți ce s-a întâmplat la sfârșitul de săptămână din 23 august 2008 în Phoenix statul Arizona. Ziarul Arizona Republic a publicat pe prima pagină un articol despre marile companii producătoare de automobile care își dezvăluie automobilele pe bază de hidrogen permițând oamenilor să le folosească pentru un test de conducere. Ford, GM, Honda, Hyundai-Kia, Toyota, Mercedes-Benz, Nissan și BMW sunt acum profund implicate în găsirea de modalități de a trece pe combustibil pe bază de hidrogen, precum și în crearea de automobile care consumă doar apă.
www.azcentral.com/news/green/articles/2008/08/23/20080823hydrogen23.html

4. Canada a anunţat că a descoperit un sistem de încălzire a locuințelor, purificare a apei de canalizare şi crearea de energie electrică, folosind exclusiv apă.
Xogen
www.youtube.com/watch?v=pXo7CVFI5Sk

Uitați-vă la videoclipurile de mai sus, citiţi articolele şi realizați că istoria se scrie în acest moment - așteptați-vă ca foarte curând să conduceţi și voi o asemenea maşina, să vă încălziţi propria locuinţă, şi să produceţi energie electrică folosind 100% apă.


Acesta este doar începutul, apa fiind doar o punte de trecere la surse de energie incredibile, cum ar fi Punctul Zero și Dimensiunea Globală, ambele surse fiind disponibile cu cât mai repede tehnologia pe bază de apă va deveni realitate.

O problemă pe care apa o va rezolva

Cred că vom avea nevoie de apă pentru a produce pentru încă câțiva ani de acum încolo, din motive independente de voința noastră și care se extind dincolo de folosirea ei ca şi combustibil pentru autovehicule.


De ce avem nevoie de apă pentru a genera energie? Există alte posibilităţi de a obține energie, precum și alte posibilități de a alimenta mașinile. De ce tocmai apa?


Deși omenirea este acum foarte preocupată de încălzirea globală, ceea ce este de înțeles, este aproape oarbă la alte probleme de mediu la fel de importante. Adevărul este că sursele de oxigen din atmosferă sunt epuizate de la o zi la alta prin tăierea de arbori, arderea de diferite produse chimice precum combustibilul fosil, dar și multe alte activități umane mari consumatoare de oxigen.


Conținutul de oxigen din aerul Planetei noastre a fost întotdeauna de 21% - mai puţin acum câteva milioane de ani în urmă când acesta a fost de 35%. Acum, în marile orașe ale lumii, acesta a scăzut la 16% variind în functie de fiecare oraș în parte; în unele orase fiind periculos de scăzut și poluat. Unii oameni de știință sunt de părere că deficitul de oxigen este o problemă în creștere care va afecta omenirea, sau poate va pune capăt omenirii dacă continuăm să ne îndreptăm în această direcție tehnologică.


Luați în considerare următoarele informații și conştientizaţi că omenirea nu poate continua să reducă conținutul de oxigen din aer.

Conţinut de oxigen din aer:

Semne şi simptome

www.analox.net/site/content_pdfs/oxygen_criticality_chart.pdf

15% - 19,5% scade capacitatea de concentrare. Poate afecta simțul coordonării, poate agrava simptomele persoanelor cu probleme cardiace, pulmonare sau circulatorii.

12% - 15% Respirație îngreunată, creşterea tensiunii arteriale, tulburări de coordonare, percepere și gândire.

10% - 12% accentuarea respirației îngreunate, creşterea tensiunii arteriale, amețeală, delir, buze învinețite.

8% - 10% Colaps mental, greață, vărsături, leșin, stare de inconştienţă, ten palid, buze învinețite.

6% - 8% - 8 minute de expunere sunt fatale în 50-100% din cazuri; 6 minute de expunere sunt fatale în 25-50% din cazuri; după 4-5 minute de expunere recuperarea necesită tratament.

4%-6% După 40 de secunde apare stadiul de comă, convulsii, respirația încetează, moarte.

Această problemă nu este prezentă numai în atmosferă ci și în ocean. Problema este mai profundă atunci când ne dăm seama că atmosfera și oceanele sunt interconectate prin oxigen.


Cu doi ani în urmă au existat nenumărate locuri în oceanele lumii unde nivelul de oxigen era atât de scăzut încât viețuitoarele acelor locuri fie au plecat fie au pierit. I-au trebuit 35 de ani pentru a ajunge la acest punct. Din nefericire acest proces a evoluat rapid; dacă în 2006 existau 200 de astfel de locuri cu nivel foarte scăzut de oxigen, în numai 2 ani acest număr a crescut la 400.


Atât în apă cât și pe uscat, lipsa de oxigen a devenit o problemă de mediu de viață și de moarte.
Citiți articolul de mai jos publicat în 14 august 2008

Zonele moarte din Oceane devin o problemă la nivel mondial

14 august 2008 12:00 WASHINGTON

Asemenea unei boli cronice care se răspândește prin corp, "zonele moarte„ cu prea puțin oxigen pentru a menține viața sunt în expansiune în toate oceanele lumii.


"Trebuie să realizăm ca hipoxia nu este o problemă locală„ a declarat Robert J. Diaz de la Institutul de Știință Marină din Virginia. "Este o problemă globală provocând consecințe grave în ecosisteme.„


"Este pe cale de a deveni o problemă de o asemenea amploare încât începe să afecteze resursele pe care le folosim din oceane pentru a ne hrăni„ a mai adăugat el.


Diaz și publicistul Rutger Rosenberg, au publicat un raport în ediția de vineri a revistei Science că în prezent există peste 400 de zone moarte în întreaga lume, dublu față de ceea ce ONU a raportat cu doi ani în urmă.


"Dacă stricăm fluxul de energie din cadrul sistemelor noastre ne putem alege cu oceane fără crabi, creveți și fără pește. Aceasta este direcția spre care ne îndreptăm dacă nu oprim extinderea acestor zone moarte.„ a declarat Diaz într-un interviu telefonic.


Cele mai recente zone moarte se găsesc în emisfera sudică - America de Sud, Africa, părţi din Asia - a mai adăugat Diaz.


O mare parte a extinderii acestor zone se datorează descoperirii unor zone cu oxigen scăzut, care ar fi putut exista de ani, fiind descoperite doar acum, dar altele s-au format recent, a adăugat el.


Poluarea a alimentat algele care privează de oxigen alte viețuitoare marine, aceasta fiind principala cauză a acestor zone moarte. În general, oamenii de știință dau vina pe îngrașăminte, canalizare și arderea de combustibili fosili.

Diaz și Rosenberg, de la Universitatea Gothenburg din Suedia, concluzionează că ar fi nerealistă întoarcerea la nivelul pre - industrial.


"Agricultorii nu fac acest lucru intenționat„ a spus Diaz, "Ei ar prefera mai degrabă să aibă îngrășământul pe pământurile lor decât să plutească pe râu.„


El a mai spus că speră ca odată cu scumpirea îngrașamintelor fermierii vor începe să se gândească în mod serios la modalități de a le menține pe teren.


Noi zone cu nivel scăzut de oxigen au fost raportate în golful Samish în Puget Sound, golful Yaquina în Oregon, lacuri de cultivare a creveților în Taiwan, râul San Martin din nordul Spaniei precum și în câteva fiorduri din Norvegia, a declarat Diaz.


O parte din golful Big Glory din Noua Zeelandă a devenit hipoxic după ce au fost puse în apă plase pentru creșterea de somon, iar după îndepărtarea acestora locul a început să își revină, a spus el.


O altă zonă moartă a fost raportată recent într-o zonă de pe râul Yangtze din China, a mai spus Diaz, dar acea zonă probabil a fost hipoxică din anii 1950. "Noi nici măcar nu am știut de ea„ a spus el.


Unele rapoarte sunt publicate pentru prima dată în reviste accesibile și pentru oamenii de știință din Vest, a spus el.


Nancy N. Rabalais, director executiv al Ligii Universităților Marine din Louisiana a declarat că este surprinsă de creșterea acestor zone moarte.


"Au fost raportate multe cazuri, dar de fapt sunt mult mai multe. Ceea ce s-a întâmplat în agricultura țărilor industrializate a dus la creșterea fluxului de nutrienți din pământ în estuare și mări, iar acest lucru se întâmplă și acum în tările în curs de dezvoltare.„ a spus Rabalais, ea nefăcând parte din echipa de cercetare a lui Diaz.


Ea a mai declarat că în timpul unei vizite în 1989 în America de Sud râurile au fost prea mari pentru a avea aceleași probleme ca și râul Mississippi. "Acum multe din estuarele și mările lor suferă din aceeași cauză.„


"Această creștere este un semn de îngrijorare pentru estuare și apele de coastă, care sunt unele dintre cele mai productive ape de pe glob.„ a spus ea.

O posibilă soluţie.

Dacă vom schimba combustibilul mașinilor, bărcilor, avioanelor, etc, pe apă , dacă vom încălzi casele nostre cu aceasta, și vom trece la folosirea de energie electrică generată de apă, doar atunci vom putea schimba această situație. Singurele molecule care vor proveni din țeava de eșapament al automobilelor care funcționează cu apă vor fi din vaporii de apă și oxigen, DAR ACEST OXIGEN NU PROVINE DIN ATMOSFERĂ, PROVINE DIN APĂ!!!!!


De fiecare dată când vom conduce o mașină cu apă, vom adăuga oxigen în atmosferă salvând astfel viața Planetei care, la fel ca și noi, respiră aer. Ai putea chiar să îți pui gura pe țeava de eșapament al mașinii care consumă apă, respirând adânc, fară nici un efect rău; ironic, aerul ar fi mai curat decât cel din jurul tău.


Noi înţelegem problema lipsei apei potabile pe Pământ, probabil, doar apa de mare ar fi utilizată. Oarecum, trebuie să existe o cale.


Acest articol este doar pentru informarea dumneavoastră, sperând că veţi găsi o modalitate de a contribui la schimbarea lumii, astfel încât viața sa poată să respire şi să se alimenteze şi fiecare ființă umană să își poată găsi sănătatea și bucuria de a trăi ca un cetățean universal.


Și voi să vă puteți continua meditaţia în incitantul univers tridimensional în continuă schimbare!



În serviciul dragostei,
Drunvalo Melchizedek

Bezár